Mina katter

Leta i den här bloggen

lördag 25 juli 2009


Kolla in!! alla dessa föddes natten till Onsdag 22
mellan kl 12,30- 04,00 alla friska och pigga!
Känslan av att sitta mitt i natten med en födande hona och den ena efter den andra poppar ut, då tror man nästan att det är en dröm, för jag hade gissat att 4 stycken fanns i magen!
Men att det var 9 det hade jag aldrig kunnat drömma om! och fortfarande lever alla! Jag stödmatar var 3:e timma ungefär och hoppas att alla klarar sig! Det är en som inte är lite liten än, men jag gör vad jag kan för att dom ska klara sig!
Mamma till denna stora kull är en hona som bor hos fodervärd, men eftersom fodervärden skulle på semester så flyttade Pepita in här hemma! Och tur var ju det, för med så många bebbar är det passsning dygnet runt nu i början!

4 kommentarer:

  1. Kollar om det funkar att göra ett inlägg

    SvaraRadera
  2. eller om jag gör så här

    SvaraRadera
  3. Ja det gör det, äntligen,,,,,,,,,,,

    SvaraRadera